Eli ongelmana on että teillä oli noin 1-2kk takaperin tampereen alueella jonkin sortin verkkovika. Ongelman korjaannuttua minun modeemini D-link DSL-2640B lakkasi toimimasta, yhteys kyllä löytyy mutta laite ei saa teiltä ip osoitetta, kysestä modeemia on kokeiltu kaverien liittymillä sonera (24/2 sama kuin minulla) sekä elisa ja laite toimii ihan normaalisti. Siis missä vika? joudunko ostamaan nyt uuden modeemin teidän häiriön aiheuttaman vian takia? asian otan esille vasta nyt koska luulin että modeemini on oikeasti hajalla, mutta päätin kokeilla sitä nyt vielä kavereitten luona ja se toimi. Olen resetoinut ja ajanut firmware updaten mutta tuloksetta. Olisiko teillä mitään ideoita asian suhteen. epäilen kuitenkin että teidän päässä on tapahtunut jokin häiriö / asetuksien muutos?
PS: nyt käytössä laina modeemi zyxel joka toimii, mutta olisi kiva saada D-link toimimaan koska se toimii muillakin.
Sivu 1 / 1
Jos kyseinen ADSL-modeemi toimii kaverisi 24/2M Laajakaista Extra - liittymässä mutta ei omassasi (ja kyseessä on vastaava liittymä), on mahdollista että liittymäsi konfiguraatiossa on verkon puolella jotain mikä kaipaa muuttamista.
Ilmoita asiasta Vikapalveluun Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella niin asia pääsee tutkintaan. Viestisi perusteella vikailmoitus tuskin johtaa asentajan käyntiin, kyseessä ei ole sen tyyppinen ongelma.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ilmoita asiasta Vikapalveluun Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella niin asia pääsee tutkintaan. Viestisi perusteella vikailmoitus tuskin johtaa asentajan käyntiin, kyseessä ei ole sen tyyppinen ongelma.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Itselläni sama ongelma kyseisen modeemin kanssa. Toimi aikaisemmin moitteetta mutta nyt ei enää ota IP-osoitetta vastaan. Ratkesiko mainittu ongelma mitenkään?
Tiedossamme ei ole, että kyseisen modeemimallin kanssa olisi yleistä ongelmaa verkossamme. Jos olet testannut modeemisi muualla tai liittymässäsi toista modeemia, kannattaa liittymästä jättää vikailmoitus Tapion ilmoittaman lomakkeen avulla.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.