Eli ongelmana on että teillä oli noin 1-2kk takaperin tampereen alueella jonkin sortin verkkovika. Ongelman korjaannuttua minun modeemini D-link DSL-2640B lakkasi toimimasta, yhteys kyllä löytyy mutta laite ei saa teiltä ip osoitetta, kysestä modeemia on kokeiltu kaverien liittymillä sonera (24/2 sama kuin minulla) sekä elisa ja laite toimii ihan normaalisti. Siis missä vika? joudunko ostamaan nyt uuden modeemin teidän häiriön aiheuttaman vian takia? asian otan esille vasta nyt koska luulin että modeemini on oikeasti hajalla, mutta päätin kokeilla sitä nyt vielä kavereitten luona ja se toimi. Olen resetoinut ja ajanut firmware updaten mutta tuloksetta. Olisiko teillä mitään ideoita asian suhteen. epäilen kuitenkin että teidän päässä on tapahtunut jokin häiriö / asetuksien muutos?
PS: nyt käytössä laina modeemi zyxel joka toimii, mutta olisi kiva saada D-link toimimaan koska se toimii muillakin.
Modeemi lakkasi toimimasta (soneran vian takia?)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.