Moi,
sain ikäväkseni laajakaistalaskun, jossa on mukana WLAN ADSL ostomodeemi. Ongelma on se, että Ideaparkin Sonera-kaupassa asioidessani minun annettiin ymmärtää, että laite on ilmainen, niinkuin se edellisenkin liittymän avauksen kohdalla oli ollut. Myyjä totesi, että vanha laite ei käy tämän uuden liittymän yhteydessä ja että vanhan laitteen voi halutessaan viedä Sonera-kauppaan, mutta siellä niillä ei tehdä mitään, eli sen voi pitääkin.
Kun sain uuden modeemin, ihmettelin, että se on täysin sama modeemi, minkä olin saanut jo edellisen liittymän yhteydessä. Voin vaikka tuoda toisen modeemin Sonera-kauppaan, kunhan lähetätte uuden laskun ilman tuota laiteveloitusta.
Miten edetään?
Laskun numero 75267305
Asiakasnumero 3001091735
Ps. tuo teidän chat ei toimi ollenkaan. Tuli tieto, että olen jonossa sijalla 0 ja vuorooni on aikaa 0 minuuttia. Aukioloaikoja tuolle chatille en löytänyt mistään.
Sivu 1 / 1
Moi jounijunes!
Tein laskullesi hyvityksen modeemista. Voit vähentää summan laskun loppusummasta ja maksaa muutoin käyttäen alkuperäistä viite- ja tilinumeroa. Tämä kunnossa :)
Tuon Chatin jonoaikojen kanssa on ollut tänään ongelmaa. Kyllä se käytössä on, eli sitäkin kautta onnistuu yhteydenotot jatkossa.
Aurinkoista syksynjatkoa sinne!
Tein laskullesi hyvityksen modeemista. Voit vähentää summan laskun loppusummasta ja maksaa muutoin käyttäen alkuperäistä viite- ja tilinumeroa. Tämä kunnossa :)
Tuon Chatin jonoaikojen kanssa on ollut tänään ongelmaa. Kyllä se käytössä on, eli sitäkin kautta onnistuu yhteydenotot jatkossa.
Aurinkoista syksynjatkoa sinne!
Kiitos hyvästä ja nopeasta palvelusta!
Eipä mitään! Ilo oli minun puolella
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.