Moi,
sain ikäväkseni laajakaistalaskun, jossa on mukana WLAN ADSL ostomodeemi. Ongelma on se, että Ideaparkin Sonera-kaupassa asioidessani minun annettiin ymmärtää, että laite on ilmainen, niinkuin se edellisenkin liittymän avauksen kohdalla oli ollut. Myyjä totesi, että vanha laite ei käy tämän uuden liittymän yhteydessä ja että vanhan laitteen voi halutessaan viedä Sonera-kauppaan, mutta siellä niillä ei tehdä mitään, eli sen voi pitääkin.
Kun sain uuden modeemin, ihmettelin, että se on täysin sama modeemi, minkä olin saanut jo edellisen liittymän yhteydessä. Voin vaikka tuoda toisen modeemin Sonera-kauppaan, kunhan lähetätte uuden laskun ilman tuota laiteveloitusta.
Miten edetään?
Laskun numero 75267305
Asiakasnumero 3001091735
Ps. tuo teidän chat ei toimi ollenkaan. Tuli tieto, että olen jonossa sijalla 0 ja vuorooni on aikaa 0 minuuttia. Aukioloaikoja tuolle chatille en löytänyt mistään.
Modeemi laskutettu syyttä
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.