Skip to main content

Modeemi puuttuu

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei
Tilasin 15.01.2013 Sonera Laajakaista Valokuitu 24M/2M-liittymän, joka kytkettiin 04.02.2013. Tilaukseen sisältyi modeemi, jota ei kuitenkaan näy eikä kuulu ja alkaa tuntua että se on jäänyt matkan varrelle. Olisiko mahdollista saada postin seurantakoodi?

7 kommenttia

  • February 12, 2013
Moi kettu13,

koska liittymäkin on jo toimitettu, olisi modeemikin pitänyt tulla, mikäli ne ovat samalla tilauksella tilattu. Laitatko profiiliisi asiakasnumerosi tai liittymänumeron (333 tai 346 -alkuinen) ilman väliviivaa niin selvitän modeemin liikkeet.

  • February 12, 2013
Laitoin

  • February 12, 2013
Kiitos kettu13,

Selvitysteni mukaan modeemi on sinulle tilattu. Lähetän sinulle tekstiviestillä Itellan lähetystunnuksen. Postin sivuilta voit tarkistaa lähetystunnuksella missä vaiheessa paketti liikkuu.

  • February 12, 2013
Paketti on yritetty toimittaa ennen kuin muutin toimitusosoitteeseen, joten en ole sitä saanut.

  • February 12, 2013
Eli koska paketti on palautettu lähettäjälle, teidän tulisi uudelleenlähettää se? Olin yhteydessä postin asiakaspalveluun.

  • February 12, 2013
Hei kettu13,

voi harmi sentään, hyvä kun otit yhteyttä. Selvittelin tuota asiaa vielä Itellasta, olivat yrittäneet tavoittaa sinua, mutta onkohan mahdollisesti puhelinnumero ollut väärä tai jotain. Joka tapauksessa tilaan sinulle uuden modeemin samantien!

  • February 12, 2013
Loistavaa, kiitos paljon