Hei,
minulla on zyxelin p-660hw-di modeemi ja 24/2 valokuituyhteys. Modeemin olessa reititettynä saan vain n 5-10 megan wlan nopeuden. Vaihtaessa modeemin sillattavaksi nousee nopeus n 18-20. Miksi tämä on näin? en haluaisi pitää modeemia sillattavana tietoturvan takia. Onko mahdollista nopeuttaa yhteyttä ilman että vaihtaa modeemin sillattavaksi?
Modeemi reititettynä hidas
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.