Laitan tämän viestin nyt tännekin,koska laajakaistapuolella ei näytä apua heruvan... eli irroitin viime ukonilmalla ADSL-modeemin ja tietsikan seinästä ja modeemi lakkasi toimimasta (LAN-valo ei pala).PC-klinikalla sanottiin,että modeemi hajonnut eli hankin uuden,mutta kappas vaan, vika ei korjautunut...Eli mitä teen? Lähiverkkoyhteyden vikailmoitus sanoo että "verkko ei osoittanut tietokoneelle verkko-osoitetta".Mitä tuo tarkoittaa?Ja pitäisikö yhteyksissä näkyä laajakaistayhteys erikseen?Nyt näkyy "lähiverkko tai nopea internetyhteys" (se joka ei toimi) ja "langaton verkko",jota käytän nyt,mutta joka on superhidas... Olen yrittänyt korjata vikaa mm. Soneran internetavustaja-ohjelman kanssa-tuloksetta.Voiko koneesta sitten olla verkkokortti hajalla tai jotain?!APUVA! :)
Lisäksi Soneran tietoturva ei nyt päivitä itseään ja valittaa,että virustunnisteet ovat yli viikon vanhoja.Tämä ilmeisesti johtuu siitä,ettei langaton yhteys ole riittävän nopea päivityksille?!
Modeemi rikki?LAN-valo ei pala,ADSL kylläkin...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.