Modeemi Thomson TCW 770
on alusta pitäen "kakistellut" nettiin menossa. Kävi ilmi heti alkuun, että klo 11.00 menee ja ilmeisesti sen vuoksi, että ruokatunnit työpaikoilla alkavat ja näin ollen käyttäjät verkossa vähenevät. Muina aikoina sitten kestikin 1- 2 tuntia, päästä nettiin. Modeemissa kaikki valot vilkkui vuoron perään tuntikausia tällöin, kunnes yhteys nettiin avautui. Talvella ilmeisesti lomien aikaan ongelma paheni, samoin nyt juhannusta edeltävästä keskiviikosta lähtien on kestänyt 4 - 7 tuntia, ennenkuin modeemi yhdistyy nettiin. Mm. tänään kesti juuri sen seitsemän tuntia, ennenkuin yhteys avautui. Kaiken odotusajan valot vilkkuu vuoron perään modeemissa eikä yhteyttä synny. Resetointi ei ole auttanut eikä liioin vikapalvelu tai Sonera- kauppa. Mikä neuvoksi? Katsoin että teillä on listattuna useita muitakin 3 eurodocs- modeemeja. Auttaisiko modeemin vaihto ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.