Skip to main content
Hei,

tilasin 23.12 teiltä valokuitulaajakaistan ja kylkiäisenä piti tulla modeemi.

Laajakaista asennettiin 3.1 mutta modeemia ei näkynyt. Sitten kävin Soneran palvelupisteessä ja asian piti korjaantua, modeemin piti saapua postissa tällä viikolla viimeistään keskiviikkona. Eipä ole näkynyt.

Onko modeemi tällä kertaa tulossa vai täytyykö juosta vielä kerran kauppaan? Veikkaanpa että lasku kuintekin saapuu hyvissä ajoin ja minua pyydetään maksamaan tästä odotusajasta.
Hei joneb84! Tässä on nyt käynyt niin, että järjestelmävirheen vuoksi tuo tilaus oli jäänyt jumiin, eikä modeemia oltu tämän vuoksi vielä toimitettu.

Laitoin modeemin postin matkaan, mutta tässä ikävä kyllä menee ensi viikkoon.

En myöskään saa laitettua modeemia veloituksetta, vaan siitä veloitetaan tulevalla laskulla 29€. Tein kuitenkin saman suuruisen hyvityksen laskulle, joka kuittaa tuon maksun.

Pahoittelut myöhästyneestä toimituksesta!
Hei Johannes,

onhan se tietystä mukavaa että hyvitätte tuon 29 euroa mutta täytyy kyllä ihmetellä miksi sitä ei voisi muutenkin lähettää ilmaiseksi kun kerran vieläkin on kampanja käynnissä.

http://files.itslearning.com/data/1774/976/sonera.JPG
Verkkokauppatilaukset käsitellään hieman eri kautta, eikä minulla ole mahdollisuutta nollata tuota hintaa. Järjestelmät eivät siihen yksinkertaisesti taivu. Mutta tuon hyvityksen avulla asia saadaan kyllä kuntoon.
Terve,

vieläkin pyörii laskussa teksti "Hyvitetään seuraavassa laskussa -29 EUR"

Koskahan tämä nyt sitten oikeasti hyvitetään? Eihän tästä ole kuin 6 kuukautta...

Voiko jättää laskun maksamatta vai mitenköhän tässä meneteltäisiin että oikeasti tulee hyvitys?
Hei joneb84!

Hyvä kun ilmoitit. Pyysin kohdistamaan 29 euron hyvityksesi 17.7. erääntyvälle 19,80 euron laskullesi, voit siis jättää sen maksamatta. Loput hyvityksestä eli 9,20e on sitten automaattisesti seuraavalla laskulla.

Vastaa