Terve!
Onko Soneralla menossa joku remppa/päivitys, kun saan melkein joka viikko bootata modeemin ja joskus 2 kertaa viikossa. Meilläpäin moni Soneran asiakas valittanu hitautta tai boottaamista. Tai oikeestaan Vaasan alueella. Yleensä paranee illaksi. Mullakin 1/8 liittymä normaalisti 0,7-0,8/6,5-7,2 nopeustestillä, mutta kun ongelma on päällä niin luokkaa 0,1-0,2/0,3-1,5. Sitten boottauksen jälkeen hetki ja taas toimii ihan normaalisti. Tää on alannu joskus touko-kesäkuussa, toisinaan menee 2 viikkoa ilman että huomaisin jotain, mutta sitten taas voi olla muutaman kerran viikossakin.
Modeemin Bootaus viikottain?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.