Eli meillä on Thomson TG789 modeemi, joka on saatu työsuhde-etuna.
Asentaja joka sen kävi tuomassa ja asentamassa ei tehnyt siitä langatonta. Joten miten sen saisi nyt langattomaksi?
Sivu 1 / 1
Hei Naggimaggara437,
Olikohan kyseessä normaali kuluttajaliittymä vai yrityslaajakaista.
Onko modemissa jokin IN tai DN alkuinen tunnus? Mikäli on, niin olethan yhteydessä yrityspuolen vikapalveluumme, 0206 90801.
Jos kyseessä on kuitenkin normaali kuluttajalaajakaista, liittymänumero alkaa numeroilla 333 tai 346, niin lisäisitkö tietoihisi asiakasnumeron tai kyseisen liittymänumeron. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 333123456 tai 346123456.
Olikohan kyseessä normaali kuluttajaliittymä vai yrityslaajakaista.
Onko modemissa jokin IN tai DN alkuinen tunnus? Mikäli on, niin olethan yhteydessä yrityspuolen vikapalveluumme, 0206 90801.
Jos kyseessä on kuitenkin normaali kuluttajalaajakaista, liittymänumero alkaa numeroilla 333 tai 346, niin lisäisitkö tietoihisi asiakasnumeron tai kyseisen liittymänumeron. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 333123456 tai 346123456.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.