Modeemin palauttaminen
Tilasin puhelimen kautta sonera asiakaspalvelijalta nykyisen liittymäni, jossa mukana tuli adsl-modeemi ja digiboksi. Kysyin puhelimessa, että pitääkö minun palauttaa laitteen, kun asiakassopimus loppuu. Myyjä lupasi, että modeemi saa jäädä kotia mutta digiboksi pitää lähettää takaisin tai sen voi vaihtoehtoisesti ostaa itselle sopimuskauden jälkeen. Nyt kun jouduin lopettamaan sopimuksen sain viestin, jossa kehotettiin palauttamaan molemmat laitteet johtoineen takaisin. Toki palautan kaikki soneran omistamat laitteet ja johdot takaisin, sillä en usko niillä mitään tekevänkään ilman liittymää. Toivoisin kuitenkin tarkennusta tähän, miten ihmisiä neuvotaan puhelimessa ja mitä luvataan ja mikä pitää paikkaansa. Toivoisin myös saavani muistutuksen, että mitä kaikkia johtoja näissä laitteissa aikoinaan tuli matkassa. En millään enää muista montako johtoa ja minkäpituiset johdot tuli matkassa.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.