Skip to main content

Modeemin salasanan määritys?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

[u:y8hdsfe8]Miten laitan salasanan modeemille niin ettei nettiin pääse ellei tiedä salasanaa?? [/u:y8hdsfe8]Käyttöjärjestelmä on Win XP Home Edition ja modeemi on CISCO.

1 kommentti

  • August 16, 2011
Modeemin ohjekirjasta löytyy varmasti ohjeet suojatun verkon määrittämiseksi. Ohjeet ja vinkit-sivustollamme on kerrottu myös yleisellä tasolla langattoman verkon määrittämisestä.