sain liittymän mukana modeemin soneralta 2kk sitten ja nyt yhteys ei toimi sillä,vanhalla modeemilla kyllä toimii hyvin,nyt kun olen yrittänyt selvittää onko modeemilla takuu ja miten pitäisi menetellä ,niin minun käskettiin otta yhteys vikaautomaattiin ja tehdä sinne vikailmoitus.minä tein niin ja automaatti käski pitää modeemissa virta päällä siihen asti kun vika korjataan (lähipäivinä) ja uhkaili että jos vika on minun modeemissa niin se maksaa 99euroa.
siis mitä vi**ua pitääkö minun nyt panna se paska modeemi tähän linjaan kiinni ja odottaa ilman toimivaa nettiyhteyttä että joku tulee sanomaan että modeemi on rikki ja se maksaa 99 euroa.
modeemin takuu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.