sain liittymän mukana modeemin soneralta 2kk sitten ja nyt yhteys ei toimi sillä,vanhalla modeemilla kyllä toimii hyvin,nyt kun olen yrittänyt selvittää onko modeemilla takuu ja miten pitäisi menetellä ,niin minun käskettiin otta yhteys vikaautomaattiin ja tehdä sinne vikailmoitus.minä tein niin ja automaatti käski pitää modeemissa virta päällä siihen asti kun vika korjataan (lähipäivinä) ja uhkaili että jos vika on minun modeemissa niin se maksaa 99euroa.
siis mitä vi**ua pitääkö minun nyt panna se paska modeemi tähän linjaan kiinni ja odottaa ilman toimivaa nettiyhteyttä että joku tulee sanomaan että modeemi on rikki ja se maksaa 99 euroa.
Sivu 1 / 1
Mikäli yhteys toimii vanhalla modeemilla muttei uudella modeemilla, on vika todennäköisesti modeemin asetuksissa tai itse modeemissa. Tällöin ei asentajan käynti paikanpäällä ratkaise ongelmaa.
Jos teit ongelmasta laajakaistayhteyden vikailmoituksen, mutta et ole vielä peruuttanut vikailmoitusta, kannattaa sinun peruuttaa vikailmoitus soittamalla Soneran Vikapalveluun uudestaan.
Oikeat modeemin asetukset löydät täältä
Mikäli asetukset modeemissa ovat oikein ja yhteys ei modeemilla toimi, voit lähettää Vikailmoituksen modeemista myös Soneran Omien Sivujen vikailmoituslomakkeen kautta. Kuvauksesi perusteella modeemissa on takuuaikaa vielä jäljellä.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Jos teit ongelmasta laajakaistayhteyden vikailmoituksen, mutta et ole vielä peruuttanut vikailmoitusta, kannattaa sinun peruuttaa vikailmoitus soittamalla Soneran Vikapalveluun uudestaan.
Oikeat modeemin asetukset löydät täältä
Mikäli asetukset modeemissa ovat oikein ja yhteys ei modeemilla toimi, voit lähettää Vikailmoituksen modeemista myös Soneran Omien Sivujen vikailmoituslomakkeen kautta. Kuvauksesi perusteella modeemissa on takuuaikaa vielä jäljellä.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.