Hei.. tilasin Sonera laajakaista paketin johon kuului myös moodemi eikä ole näkynyt tai kuulunut.
mietin vain että tarviiko maksaa ensimäistä laskua jos en ole internettiin kerran päässyt.
Sivu 1 / 1
Sinun kannattaa olla asian selvittämiseksi yhteydessä asiakaspalveluumme, jos liitymäsi tilaukseen on kuulunut modeemilaite, mutta modeemi ei ole kuitenkaan saapunut sinulle. Voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä, joko puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) tai Omien Sivujemme lomakkeen kautta.
Liittymän laskut täytyy oletuksena aina maksaa ellei laskulle ole sovittu asiakaspalvelumme kautta jonkinlaista hyvitystä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymän laskut täytyy oletuksena aina maksaa ellei laskulle ole sovittu asiakaspalvelumme kautta jonkinlaista hyvitystä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Sinun kannattaa olla asian selvittämiseksi yhteydessä asiakaspalveluumme, jos liitymäsi tilaukseen on kuulunut modeemilaite, mutta modeemi ei ole kuitenkaan saapunut sinulle. Voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä, joko puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) tai Omien Sivujemme lomakkeen kautta.
Liittymän laskut täytyy oletuksena aina maksaa ellei laskulle ole sovittu asiakaspalvelumme kautta jonkinlaista hyvitystä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
juu olen jo koittanut soittaa tähän kyseiseen asiakaspalveluun useasti. 10 minuuttia odottanu eikä mitään tapahdu.
Toinen vaihtoehto olla yhteydessä asiakaspalveluumme, on lähettää asiasta viesti asiakaspalveluumme mainitsemani Omien Sivujen lomakkeen kautta. Lomakkeen käyttäminen edellyttää kuitenkin, että olet jo saanut laajakaista -liittymäsi käyttäjätunnuksen ja salasanan.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.