Hei!
Yritin tänään päästä kolmesti asiakaspalvelun numerosta läpi, mutta jatkuvasti se katkaisi yhteyden kun olin päässyt automaatista läpi. Päätin siis kokeilla kirjoittaa tänne.
Asiani koskee modeemin toimitusta. Sopimuksessa lukee, että minulle pitäisi olla vielä tulossa WLAN Eurodocsis 3.0 -modeemi jossakin vaiheessa. Nettitikku tuli jo, joten ihmettelen mikä tuon laitteen toimituksessa kestää?
Modeemin toimitus - tuleeko joskus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.