Skip to main content
Tilasin 'Sonera Laajakaista Extra 10M/2M'-liittymän viikko sitten ja asentaja kävi avaamassa
yhteyden, mutta kauppaan kuuluvaa wlan-modeemia ei ole vieläkään kuulunut.

Toisekseen en pysty kirjautumaan sähköposti- yms. palveluihin Soneran sivuilla sillä minulle ei ole
toimitettu minkäänlaista salasanaa ja kun koetan tilata unohtunutta salasanaa puhelimeeni
saan tilausvahvistuksessa ilmoitetuilla sekä käyttäjätunnuksella että sähköpostiosoitetoiveella
vain ilmoituksen 'käyttäjätunnusta ei löytynyt'.

Tilausvahvistukseni tilausnumero on: 686390.
Postin kautta toimitettavissa laitteissa toimitusaika on noin viikko, joten modeemin olisi jo pitänyt saapua. Sähköpostin / Omat sivut tunnukset lähetetään asiakkaalle hänen valitsemallaan tavalla (SMS tai kirje) yleensä ennen liittymän kytkentää.

Uuden salasanan vaihto itsepalveluna toimii vain jos Omille sivuille on käyttäjä itse määrittänyt käyttäjätunnukselle matkapuhelinnumeron yhteysnumeroksi. Täysin uudella tunnuksella vaihto itsepalveluna ei ole tästä syystä mahdollinen.

Antamastasi tilausvahvistuksen numerosta ei valitettavasti ole apua, joten joudut kysymään modeemin kohtaloa ja liittymän tunnuksia Asiakaspalvelusta 0200 17000.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Modeemista en osaa sanoa, mutta itselläni ainakin kun tilasin 100/10 megasen extra liittymän, toimitettiin liittymä sovittuna päivänä mutta nämä käyttäjä tunnukset sähköpostiin yms tulivat vasta parin viikon kuluttua siitä kirjeenä. Itsekin aluksi yritin puhelimella tilailla sieltä netin kautta uutta salasanaa itselleni tuloksetta. Eli varmaan jos vielä viikon päivät jaksat odotella, kantaa postimies ne kotiisi varmastikkin..

Vastaa