Ensiksi haluan ihmetellä ääneen, miksi asiakaspalveluun tarvitsee rekisteröityä ennen kuin pääsee kysymään neuvoa laajakaista-ongelmissa? Eikö riittäisi tavallinen Otsikko-Nimimerkkisi-Spammifiltteri-tyyppinen? Vai onko tässä takaa-ajatuksena että ihmisille tulee niin paljon ongelmia, jotta tarvitsee oikein nimimerkki varata :)
Asiaan.
Tilasin jokin aika sitten 24mbit laajakaistan ja samalla ASDL 2+ modeemin. Laajakaista asennettiin sovittuna aikana, erittäin hienoa toimintaa asentajalta, kiitos vain. Modeemista kun kyselin, asentaja sanoi sen tulevan postissa. Kysymys kuuluukin milloin? Ja alkaako laajakaistani veloitus suoksemaan kytkentä-ajankohdasta vai ajankohdasta jolloin voin sitä oikeasti käyttää (=modeemi tulee postissa)?
Kun tuota 24mbit liittymää ei voi käyttää tavallisella ADSL-modeemilla.
Modeemin toimutusaika?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.