Tere.
Hankin uuden Thomson TCW710 modeemin aiemman TCM420 tilalle ja kävin Sonera-liikkessä, jossa soittivat uuden MAC-tunnuksen eteenpäin. Lupasivat uuden modeemin olevan kytkettynä puolessa tunnissa ja tästä on jo viikko.
Vanha modeemi on edelleen toiminnassa ja uusi ei saa yhteyttä.
Liikkeessä ovat kahdesti soitelleet ja tiedustelleet Soneralta miksi ei toimi, mutta aina vastaus on sama; "Puoli tuntia ja sitten PITÄISI toimia."
Mitä tässä nyt on tehtävissä?
Saisinko jonkun numeron mihin soittaa ja missä IHMINEN vastaisi.
Ei tunnu olevan Sonera-liikkeissä kovin asiansa tai edes kelloa tuntevaa henkilökuntaa.
Kiitos.
Sivu 1 / 1
Kannattaa soittaa suoraan Sonera Vikapalveluun numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
Jostain syystä uuden modeemisi MAC-numeroa ei ole vieläkään valtuutettu mutta soittamalla Vikapalveluun asia hoituu.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Jostain syystä uuden modeemisi MAC-numeroa ei ole vieläkään valtuutettu mutta soittamalla Vikapalveluun asia hoituu.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Tuli jo perjantaina kokeiltua tuota vikapalvelua ja vikailmoitus on jätetty. Tänään sain viestin että vikailmoitus on mennyt asentajalle. Kauankohan tässä vielä saa odotella että boxi on käytössä??
Tosiaan haluaisin numeron, jossa vastaa IHMINEN asiakaspalvelussa. Nuo konevastaajat eivät miellytä, kerryttävät vaan turhaa laskua. Lukuisia kertoja olen tänäänkin yrittänyt paikalliseen Sonerakauppaan soittaa, mutta jostain syystä eivät tunnu löytävän luuria, vaan vastaaja vastaa.
Tosiaan haluaisin numeron, jossa vastaa IHMINEN asiakaspalvelussa. Nuo konevastaajat eivät miellytä, kerryttävät vaan turhaa laskua. Lukuisia kertoja olen tänäänkin yrittänyt paikalliseen Sonerakauppaan soittaa, mutta jostain syystä eivät tunnu löytävän luuria, vaan vastaaja vastaa.
noi tekoäly vastaajat saa yleensä sillein ohitettuu et esim kun soitat vikailmotukseen ni se kysyy sun sossun tunnusta. ni elä puhu mitään neljään minuuttiin ni sillon se kone sanoo et "anteeksi mutta on vaikeuksia kommunikoida sinun kanssasi ja yhdistää sit ihan Ihmisille. näin tein itekki kun halusin välttyy karseilt puhelinlaskuist soneran vikailmotuikseen.
seki numero pitäs olla ilmainen eikä maksullinen... saisitte sonera ihmiset vaihtaa sen maksuttomaks palvelunne laatu on surkeaa ja pitäs viel vikailmotus soitoist maksaa kun teidän päässäne kusee niin pahasti kun olla ja voi.
T:iloinen ja vihainen soneran asiakas. mut koklaa tota jekkua aina vikailmotukses ni yhdistää ihmisille maksimissaan 3-4 minsas! testattu on ainaki 10 kertaa ite
seki numero pitäs olla ilmainen eikä maksullinen... saisitte sonera ihmiset vaihtaa sen maksuttomaks palvelunne laatu on surkeaa ja pitäs viel vikailmotus soitoist maksaa kun teidän päässäne kusee niin pahasti kun olla ja voi.
T:iloinen ja vihainen soneran asiakas. mut koklaa tota jekkua aina vikailmotukses ni yhdistää ihmisille maksimissaan 3-4 minsas! testattu on ainaki 10 kertaa ite
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.