Skip to main content

Modeemiongelma

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei. Sain postissa uuden modeemin, kun hankin soneralta nettiyhteyden. Tietokone löytää kyllä modeemin, mutta nettiyhteyttä ei löydy. Voisikotteko tarkistaa onko nettiä edes kytketty teidän puolelta vai mistä oikeen kiikastaa?

1 kommentti

  • August 16, 2013
Hei ainosuominen

Vilkaisin yhteyttäsi ja ainakaan vielä modeemi ei ole yhdistänyt verkkoon. Valtuutin sen nyt uudestaan asiakastiedoissasi näkyvän MAC-koodin perusteella. Mikäli yhteys ei silti päivän aikana avaudu, ole yhteydessä vikapalveluun niin tarkistamme että MAC-koodit täsmää laitteessa ja meidän tiedoissa.

Vikapalvelun numero on 0206 90101 (avoinna arkisin 8-20)