Mistä johtuu että joka kertaa kun avaa koneen joutuu modemin resetoimaan?
Jos siinä on joku vika, kuuluuko se samaan pakettiin kuin muutkin laitteet jotka liittymän avatessani sain. Takuu on vielä voimassa koneellani.
Modeemiongelmako?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.