Hei!
Sain eilen uuden laajakaistaliittymäni auki. Tilaukseen sisältyi adsl-modeemi hintaan noin 49 eur. Käsitin että modeemi toimitetaan viikon sisällä kuten tiedoissa mainittiin, joten tilasin netin avattavaksi viikon päähän. No, netti aukesi eilen, modeemia ei kuulu joten soitin asiakaspalveluun (30 minuutin jonotus, sillä tunnuksia Oma sivulle ei ole, ja asiakaspalveluun ei suoraa sähköpostia, mikä on luokatonta), jossa sanottiin että tukkurilta on modeemit loppuneet. No, koska ette pitäneet lupaustanne viikon toimitusajasta, haalin itse modeemini muita kautta ja nyt liittymä toimii. Joten haluaisin perua modeemin tilauksestani tyystin, sillä ette toimittaneet sitä sovitussa ajassa. Mielestäni tämä riittää sopimuksen purkuun tuon modeemin suhteen. Muuten liittymä tuntuu toimivan nyt silti hyvin. Yhteyttä voi ottaa sähköpostitse.
jaakko.herranen@gmail.com
Ja risuja vielä lisää todella heikosta, olemattomasta asiakaspalvelusta.
Modeemit loppuneet.. Kuinka perua tilaus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.