Modeemit loppuneet.. Kuinka perua tilaus?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!
Sain eilen uuden laajakaistaliittymäni auki. Tilaukseen sisältyi adsl-modeemi hintaan noin 49 eur. Käsitin että modeemi toimitetaan viikon sisällä kuten tiedoissa mainittiin, joten tilasin netin avattavaksi viikon päähän. No, netti aukesi eilen, modeemia ei kuulu joten soitin asiakaspalveluun (30 minuutin jonotus, sillä tunnuksia Oma sivulle ei ole, ja asiakaspalveluun ei suoraa sähköpostia, mikä on luokatonta), jossa sanottiin että tukkurilta on modeemit loppuneet. No, koska ette pitäneet lupaustanne viikon toimitusajasta, haalin itse modeemini muita kautta ja nyt liittymä toimii. Joten haluaisin perua modeemin tilauksestani tyystin, sillä ette toimittaneet sitä sovitussa ajassa. Mielestäni tämä riittää sopimuksen purkuun tuon modeemin suhteen. Muuten liittymä tuntuu toimivan nyt silti hyvin. Yhteyttä voi ottaa sähköpostitse.

jaakko.herranen@gmail.com

Ja risuja vielä lisää todella heikosta, olemattomasta asiakaspalvelusta.

3 kommenttia

Valitettavasti sinua ei olis auttanut vaikka sulla olis ollutkin tunnukset omille sivuille koska sielläkin Sonera 99% kerroista vastaa etä soita asiakaspalveluun!
Ja, voin lyödä vaikka vetoa siitä ettei SONERA ota sinuun mitään yhteyttä - ei ainakaan sähköpostilla!
Ilmoittele sivuilla jos todellakin saat vastauksen Soneralta sillä silloin olet IHME!!!!
Jaakkimo: modeemin tilauksen peruminen tapahtuu asiakaspalvelun kautta. Toisaalta laitteella on 14 vuorokauden palautusoikeus, kunhan pakkausta ei ole avattu eli laite on pakkausta myöten uuden veroisessa kunnossa. Laajakaistaliittymän sopimukseen modeemin palautus ei vaikuta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Jaakkimo: modeemin tilauksen peruminen tapahtuu asiakaspalvelun kautta. Toisaalta laitteella on 14 vuorokauden palautusoikeus, kunhan pakkausta ei ole avattu eli laite on pakkausta myöten uuden veroisessa kunnossa. Laajakaistaliittymän sopimukseen modeemin palautus ei vaikuta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Ja Tapio puhuu täällä omiaan, mutta mitäpä muutakaan soneralta odottaa saattaa.Tottakai laajakaistaliittymäsopimuksenkin voi purkaa, jos siitä on sovittu samassa sopimuksessa modeemin kanssa. Varsinkin, jos liittymällä ei tee yhtään mitään ilman modeemia, jota epäonnistunut sonera ei kykene toimittamaan silloin, kun asiakas sitä tarvitsee. On tyhmyyttä yrittää kusettaa, että asiakkaat olisivat sidoksissa soneran sopimuksiin, kun koko yritys irvokkaine "asiantuntijoineen" jättää alusta alkaen toteuttamatta niitä miltään osin.

Vastaa