Skip to main content

moi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

tänään laajakaistani oli todella hidas, mitkään sivut ei auenneet kunnolla vain jäivät puolitiehen. sammutin modeemia ja tietokonetta mutta ei parantunut. soitin siittä tekniseen tukeen, mutta siellä oli ruuhkaa ja sitten menin automaattiseen palveluun. aikani kuunneltua ja painelin numeroita niin laitoin vahingossa vikailmoituksen menemään, joka pitäisi nyt saaha peruttua, koska linjoissa ei ole vikaa. koneeni toimii nyt taas moitteettomasti.voisiko sen sieltä perua jotenkin?

Ei henkilöä tai liittymiä yksilöiviä tietoja foorumille.

1 kommentti

  • May 15, 2009
Tässä tapauksessa sinun kannattaa soittaa vikapalvelunumeroomme peruaksesi vikailmoituksen.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu