Kyselisin sellaista kun mun mokkula meni kiinni ja se vaati puk koodia ja sain sen soneralta, mutta tajusin sitten että mokkulassa ei edes ole sitä korttia. Elikkäs mitä minun pitäisi nyt tehdä?
Sivu 1 / 1
Hei 987654321!
Kiitos viestistäsi. Onhan mokkulassasi joskus ollut Soneran SIM-kortti? Ilman korttia ei liittymäkään toimi.
Mikäli olet hukannut SIM-kortin, voit hakea uuden kortin esimerkiksi Sonera Kaupasta. Lähimmän Sonera Kaupan voit tarkistaa osoitteessa:
http://www.sonerakauppa.fi/kaupat?someid=3417
Mikäli paikkakunnallasi ei ole Sonera Kauppaa tai muuta Soneran liittymiä myyvää liikettä, voit tilata uuden SIM-kortin myös asiakaspalvelumme numerosta 0200 17000 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Kiitos viestistäsi. Onhan mokkulassasi joskus ollut Soneran SIM-kortti? Ilman korttia ei liittymäkään toimi.
Mikäli olet hukannut SIM-kortin, voit hakea uuden kortin esimerkiksi Sonera Kaupasta. Lähimmän Sonera Kaupan voit tarkistaa osoitteessa:
http://www.sonerakauppa.fi/kaupat?someid=3417
Mikäli paikkakunnallasi ei ole Sonera Kauppaa tai muuta Soneran liittymiä myyvää liikettä, voit tilata uuden SIM-kortin myös asiakaspalvelumme numerosta 0200 17000 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.