Skip to main content

Mokkula

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 17 katselukertaa

Kyselisin sellaista kun mun mokkula meni kiinni ja se vaati puk koodia ja sain sen soneralta, mutta tajusin sitten että mokkulassa ei edes ole sitä korttia. Elikkäs mitä minun pitäisi nyt tehdä?

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 15. lokakuuta 2014
Hei 987654321!

Kiitos viestistäsi. Onhan mokkulassasi joskus ollut Soneran SIM-kortti? Ilman korttia ei liittymäkään toimi.

Mikäli olet hukannut SIM-kortin, voit hakea uuden kortin esimerkiksi Sonera Kaupasta. Lähimmän Sonera Kaupan voit tarkistaa osoitteessa:

http://www.sonerakauppa.fi/kaupat?someid=3417

Mikäli paikkakunnallasi ei ole Sonera Kauppaa tai muuta Soneran liittymiä myyvää liikettä, voit tilata uuden SIM-kortin myös asiakaspalvelumme numerosta 0200 17000 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.

Vastaa