Tilasin langattoman laajakaistan kesäkuussa kahden vuoden sopimuksella. Sain sim-kortin ja ZTE-mokkulan tänään 27.7. postista.
Mokkulan ohjelma asentui kannettavaani, mutta ohjlema ilmoitti, että korttia ei ole asennettu. Kortti oli kuitenkin mokkulassa.
Tuki epäili, että sim-kortti oli viallinen ja pyysi käymään tarkistamassa sen lähimmässä Sonera-pisteessä. Se tarkoittaa naapurikaupunkia ja kymmnien kilometrien matkaa ja aikaa kuluu. Tuki sanoi, että sovitaan, ettei heinäkuun maksua tarvitse maksaa. Todella "jalomielistä" kun kuukaudesta oli jäljellä pari päivää!
Aloin epäilemään itsenäisesti, että tikun ohjelma ei ole yhteensopiva Windows 7-käyttöjärjestelmän kanssa. Tuki ei ollut puhunut mitään käyttöjärjestelmistä -eikä muuten Soneran sivuillakaan lue asiasta!
Kuinka ollakaan kaverin koneessa, jossa on Windows xp-käyttöjärjestelmä, ZTE-mokkulan ohjlema tunnisti sim-kortin ja netti alkoi toimimaan välittömästi.
En aio luopua Windows 7-käyttöjärjestelmästä ja ostaa vanhempaa tilalle aiknoastaan tuon mokkulan takia. Käyttöjärjestelmän muutos vaatisi myös todennäköisesti koneen formatointia ja kaiken siihen asennetun uudelleen asentamista1 Ei tule tapahtumaan mokkulan takia.
Olen tehnyt kahden vuoden sopimuksen, sopimusehdoissa eikä missään soneran sivuilla mainita että tikun ohjelma ei ole yhteensopiva windowsin käyttöjärjestelmän kanssa. Mitä teen?
Joudunko toisaan maksamaan kahden vuoden kuukausimaksut AIVAN TYHJÄSTÄ?
mokkula ja Windows 7
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.