Skip to main content
Hei

Siskoni osti mokkulan ja siinä taisi olla 12kk sopimus ja hän onnistui hävittämään sen kun kantoi kannettavaa... Miten olisi mahdollista saada uusi? Ja paljonkohan se maksaa...

PS:voisitteko vastata sähköpostiin ? E-mail :xxxxxx@jippii.fi


Moderoitu sähköpostiosoite pois viestistä.
Välitin kysymyksesti poikkeuksellisesti suoraan mobiilin asiakaspalveluun ja pyysin vastaamaan sähköpostilla.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Terve!

Mulla sama ongelma, saisinko viestiä osoitteeseen: xxxxxxxx@student.samk.fi


Moderoitu sähköpostiosoite pois viestistä.
Kopzu: Voit lähettää viestin matkapuhelinpuolen Asiakaspalveluun Omien sivujen palvelupyyntölomakkeella tai soitto numeroon 0200 17000. Asia kannattaa kysyä itse suoraan sieltä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa