Skip to main content

Mokkula kadonnut

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 35 katselukertaa

Hei

Siskoni osti mokkulan ja siinä taisi olla 12kk sopimus ja hän onnistui hävittämään sen kun kantoi kannettavaa... Miten olisi mahdollista saada uusi? Ja paljonkohan se maksaa...

PS:voisitteko vastata sähköpostiin ? E-mail :xxxxxx@jippii.fi


Moderoitu sähköpostiosoite pois viestistä.

3 kommenttia

  • November 19, 2009
Välitin kysymyksesti poikkeuksellisesti suoraan mobiilin asiakaspalveluun ja pyysin vastaamaan sähköpostilla.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • July 25, 2010
Terve!

Mulla sama ongelma, saisinko viestiä osoitteeseen: xxxxxxxx@student.samk.fi


Moderoitu sähköpostiosoite pois viestistä.

  • July 27, 2010
Kopzu: Voit lähettää viestin matkapuhelinpuolen Asiakaspalveluun Omien sivujen palvelupyyntölomakkeella tai soitto numeroon 0200 17000. Asia kannattaa kysyä itse suoraan sieltä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu