Skip to main content
Eli avatessamme uuden Soneran laajakaistayhteyden kotiimme, saimme kaupun päälle mokkulan muutama kuukausi taaksepäin. Tämän päivän etsintöjen jälkeen uskaltaa jo kuitenkin tulla kysymään, että mitä JOS mokkula on nyt sitten jonnekkin hävinnyt eikä sitä löydy? Saako uuden? (vaikka on tullut kaupanpäälle) paljonko se maksaa? Pitääkö mokkula jotenkin sulkea tms.?

Kiitos jo etukäteen!
Tässä tapauksessa sinun kannattaa ottaa yhteyttä matkapuhelinyksikkömme asiakaspalveluun numerossa 0200 17000 (valikosta 1 ja esimerkiksi 6). Tarvitset ainakin uuden nettitikun, josta toki koituu lisäkustannuksia. Nykyinen nettitikku tullaan joka tapauksessa laskuttamaan sopimuskauden loppuun asti.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa