Skip to main content
6 kuukautta, 11 soittoa soneralle, kahden käden sormilla laskettavissa olevat toimivat päivät. 11 SOITTOA ASIAKASPALVELUUN! Mokkula on silti eloton. Ensimmäisen soiton jälkeen mokkula toimi viikon. Odottelin viikon - soitto. Epämääräiset ohjeet, mokkula toimii muutaman päivän. Asun Joensuun keskustassa, tuskin on katvealueella.

Kymmenen soittoa myöhemmin: Ei toimi. Selitykset: Korjaustyöt (luulisi että loppuvat jo), mokkulan päivitykset (ladattu on), ja kerran ei jopa osannut sanoa mikä on vikana. Kuluttaja-asiamies käski ottamaan screen shotteja mokkulan toiminnasta ja tehdä reklamaation, valitettavasti forum ei tue kuvia. (voin laittaa linkkiä pyydettäessä)

Asiamies oli myös sitä mieltä että saan purkaa sopimuksen. Laskujakaan en tule maksamaan ainuttakaan. Kuinka Sonera aikoo korvata esim. menetetyt opintopisteet? Menetettyjen opintopisteiden takia joudun maksamaan takaisin opintotukea - korvaako sonera?

Nyt aion irtisanoa sopimuksen, 6kk ja ei toimi mokkula. Kiitos nam, siirryn saunalahden asiakkaaksi.
Liittymän toiminnasta voit reklamoida asiakaspalveluun esimerkiksi Omien sivujen lomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa