Kyllä meinaan ottaa pattiin tämä "laajakaista". Aamulla kuudelta aloitin - ja nyt kolme kertaa olen ottanut virrat pois modeemista...
Mistä ihmeestä moinen voi johtua? Tätä on jatkunut varmaan jo reilut puoli vuotta.
Mokkulakauppaan kai tässä lähdettävä?
Olisiko laskukin jätettävä maksamatta - mikäli sattuu olemaan linja poikki?
Erittäin kettuuntunut "laajakaistan" käyttäjä.
Sivu 1 / 1
Laskun maksamatta jättämisen sijaan kannattaa selvittää, että mistä yhteysongelmat johtuvat. Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyy kattavat ohjeet yhteysongelman selvittämiseksi.
Vian selvittäminen kannattaa aloittaa modeemin testaamisesta. Jos modeemin buuttaus auttaa yhteysongelmaan, on epätodennäköistä, että vika on verkossa. Parhaiten asian saat selville testaamalla liittymässä esim. tuttavan modeemia.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vian selvittäminen kannattaa aloittaa modeemin testaamisesta. Jos modeemin buuttaus auttaa yhteysongelmaan, on epätodennäköistä, että vika on verkossa. Parhaiten asian saat selville testaamalla liittymässä esim. tuttavan modeemia.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.