Kyllä meinaan ottaa pattiin tämä "laajakaista". Aamulla kuudelta aloitin - ja nyt kolme kertaa olen ottanut virrat pois modeemista...
Mistä ihmeestä moinen voi johtua? Tätä on jatkunut varmaan jo reilut puoli vuotta.
Mokkulakauppaan kai tässä lähdettävä?
Olisiko laskukin jätettävä maksamatta - mikäli sattuu olemaan linja poikki?
Erittäin kettuuntunut "laajakaistan" käyttäjä.
Mokkula / läppärikö avuksi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.