Hommasin uuden kämpän ja en puusilmäydessäni löytänyt paikasta puhelinpistoketta joten tilasin itselleni mokkulan 24kk määräaikaissopimuksella. Nyt kämpällä käydessäni huomasin hyvin piilotetun pistokkeen joten kysymys kuuluu että voinko vaihtaa mokkulani adsl:lään. Mokkulaa ei ole vielä toimitettu ja taitaa modeemin lähetykset alkaa vasta ensikuun puolella.
Sivu 1 / 1
Soneran matkapuhelinliittymien ja sopimusten osalta sinun tulee ottaa yhteys Soneran matkapuhelinpuolen asiakaspalveluun. Puh. 0200 17000 (mpm/pvm), avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.