Skip to main content
Mä asun Hämeenlinnassa.Ostin Soneran mokkulan teho plus paketin viime syksynä ja alkuun meni hyvin.Nopeudet oli 1-2Mb joka päivä mutta nyt nopeudet ovat noin 0,2Mb,mitä sellasilla yhteyksillä tekee?Sonera myy vaan kokoajan lisää liittymiä ja kaistat pienenee,kohta ei oo yhteyksiä ollenkaan!!! KYSYMYS kuuluu mitä aiotte tehdä Hämeenlinnassa,että nopeudet nousevat samalle tasolle mitä ne olivat,enkä tarkoita joskus tulevaisuudessa vaan nyt!!!
Jos nopeudet ei nouse haluan purkaa sopimukseni,koska ei näillä nopeuksilla tee mitään.
Olisi mukavaa jos tarkastaisitte nopeuteni sieltä päin,niin ette voi sanoa että valehtelen.

Terveisin Timo
Kannattaa nyt ensin varmistaa, että hidastelu ei johdu omista laitteistasi. Ohjeita yhteyden hidasteluun löydät Ohjeet ja vinkit -sivultamme.

Jos näistä ohjeista ei ole apua, voit olla yhteydessä matkapuhelinyksikkömme vikapalveluun joko Omien sivujen lomakkeella tai soittamalla numeroon 0206 90101.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
On tarkastettu ettei johdu omista laitteista.Mokkula on huawei E1552 ja on koko ajan 3G-verkossa,sininen valo palaa.Tällä hetkellä kokeilussa E320,kaikilla hitaat yhteydet.Kyllä Soneran on tehtävä jotain,ei tästä muuten tule mitään,enkä rupea soitteleen teidän maksullisiin numeroihin,siitä ei ole mitään hyötyä.
Asun myös Hämeenlinnassa aivan keskustassa ja langaton laajakaista ei ole kahden kuukauden aikana toiminut päivääkään moitteetta. Yhteys katkeilee jatkuvasti ja on todella hidas. Jos yhteys ei pysy päällä edes puolta tuntia niin mielestäni en saa sitä palvelua johon olen kahdeksi vuodeksi sitoutunut. Puhumattakaan yhteyden nopeudesta: jos maksan 3,6 megatavun nopeudesta ja saan noin 15 KILOtavun epävakaan yhteyden, on jossakin pahasti vikaa.

Ongelma ei todellakaan ole täällä päässä, koska muiden operaattoreiden yhteydet pelaavat vakaasti ja luvatulla nopeudella. Kysynkin onko Sonera tekemässä asialle Hämeenlinnassa muuta kuin myymässä lisää liittymiä ja näin heikentämällä yhteyksien toimivuutta entisestään? Nykyinen yhteys lähtee kyllä vaihtoon hyvin pian jos luvassa ei ole parannusta.
PITKÄT TUNTUU OLEVAN TÄÄLLÄKIN VASTAUSAJAT?
Liikkuva Laajakaista -liittymän häiriötilanteessa kannattaa käydä läpi aiemmin (15.6.) tässä viestiketjussa neuvomamme ohjeen vaihteet:

Ensin kannattaa käydä läpi Ohjeet ja vinkit -sivullamme neuvotut ohjeet. Jos ohjeen neuvot eivät kuitenkaan auta ongelmaan, asiasta kannattaa olla yhteydessä seuraavaksi vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm).

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa