Kampanjatarjouksessa mokkulaliittymän sai 9.90e/kk siten että dataa sai kulkea 1Gb/kk. Rajan häämöttäessä luvattiin varoitus-SMS ja siinä ohjeet, miten ostaa lisää datansiirtoa.
No, SMS tuli kun dataa on siirretty 0.46 Gb. Ilmottivat laskevansa noeuden pohjalukemiin kunnes uusi 1kk jakso alkaa tai ostan lisää. Miksi 0.46 Gb ? Piti olla 1Gb !
No(2), SMS ohjeistaa: "Voit myös heti ostaa saman verran nopeata lisäkäyttöä käytettäväksi seuraavaan nopeutukseen saakka, hintaan 4,99 euroa osoitteessa http://www.sonera.fi/omatsivut". Puolestaan "omat sivut" ohjeistaa: "Laajakaista-asiakas: Käyttäjätunnus:
Käyttäjätunnuksesi on Sonera Internet -käyttäjätunnuksesi (esim. asiakas-1) tai sähköpostiosoitteesi (esim. maija.meikalainen@pp.inet.fi). Käyttäjätunnuksen ja salasanan olet saanut postitse tunnusvahvistus-kirjeessä, tekstiviestitse tai sähköpostitse."
Tämähän ei pidä paikkaansa - mitään käyttäjätunnusta ei ole sopparissa tai muutenkaan ilmoitettu. En siis voi edes ostaa lisää datansiirtoa.
Onneksi tämä kaikki ehtii tapahtua 14 vrk:n sisällä liittymän ostamisesta.
Sivu 1 / 1
Jos lisäät asiakasnumerosi tai nettitikun liittymänumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymän käytetyn tiedonsiirtomäärän ja laskutuksen tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Mikäli sinulla on ennestään muita matkapuhelin- tai laajakaistaliittymiä Soneralta, löydät asiakasnumerosi esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Liikkuvan laajakaistan käyttäjätunnus Omille Sivuille on nettitikun liittymänumero eli 040-alkuinen numero. Salasanan voit tilata tekstiviestillä. Tarkempia ohjeita löydät täältä.
Liikkuvan laajakaistan käyttäjätunnus Omille Sivuille on nettitikun liittymänumero eli 040-alkuinen numero. Salasanan voit tilata tekstiviestillä. Tarkempia ohjeita löydät täältä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.