Skip to main content
Terve!

Tilanteeni on se, että vähän aikaa sitten soitin asiakaspalveluun ja kysyin mokkulan irtisanomisesta (määräaikainen sopimus, mikä on omistuksessani mutta laskun maksaja on toinen henkilö) ja tätähän ei voinut tehdä, mutta asiakasneuvoja ehdotti liittymän väliaikaista sulkemista. Suostuin tähän ja noin viikko kyseisen puhelun jälkeen avasin liittymän jälleen. Nyt minulle kuitenkin tuli yllätyksenä, että tästä aiheutuu kustannuksia, mistä kumpikaan asiakasneuvoja ei minulle ilmoittanut. En tietenkään ole ollenkaan tyytyväinen tähän ja mielestäni minua on hiukan johdettu harhaan kyseisessä tilanteessa. Joten, onko mahdollista, että saisin liittymän irtisanottua vaikka se onkin määräaikainen sopimus? Kiitos.

Iina
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa onko liittymän avaamisesta aiheutunut sinulle kuluja. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumero löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Määräaikaisen sopimuksen purkamisesta ja irtisanomismaksusta löydät lisätietoja Ohjeista ja Vinkeistämme.

Onko liittymällä kuitenkin käyttöä vai onko tarkoitus pitää liittymä suljettuna?
Mokkula suljettiin väliaikaisesti siksi, koska laskun maksaja on luultavasti vaihtanut numeroaan, joten en ole saanut mitään tietoa kyseisestä liittymästä tässä hetkeen. Eli en saa sitä asiakasnumeroakaan mistään, koska kaikki paperit ja laskut on hänellä. Eli pitäisikö minun soittaa asiakaspalveluun, jossa he voivat katsoa henkilötunnukseni avulla asian? Kiitos.
Jos omistuksessasi on muita liittymiä, kuten matkapuhelin tai laajakaista, niin löydät asiakasnumerosi myös niiden laskusta.

Omilla Sivuilla on laskumappi, josta myös saisi kyseisen tiedon. Omat Sivut vaativat sisään kirjautumisen, joten jos käytössäsi on vain liikkuva laajakaista, niin silloin kirjautuminen sivuille ei tähän hätään onnistu.

Asiakaspalvelu toki auttaa, ellei yllä olevista ollut apua.

Vastaa