Mokkulan käyttöönotto
Hankin eilen laajakaista tarjous-mokkulan, 9,90 e /kk ja tuntuu pelittävän ja nettiin pääsee, tosin vaihtelevalla nopeudella. Nyt heräsi kysymys, kuinka sähköpostit pitäisi aktivoida? En saanut mitään infoa liittymän hankinnan yhteydessä. Palvelusopimuksessa ei mainita sähköpostista mitään. Kuuluuko tähän sähköposti laatikkoja ja kotisivuja lainkaan? Vanha Kolumbuksen sähköposti (sähköposti ohjelmalla) ei toimi Soneran mokkulan kautta (?).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.