Skip to main content
Hei!

Minulla on Soneran liikkuva laajakaista. Yhteys pätkii joka ilta todella paljon. Tästä syystä nettipokeriturnaukseni ovat menneet pieleen. Kertokaanhan Sonera asiantuntijat, mihin osoitteeseen voin laittaa laskun jotta voitte korvata menetetyt tappiot? Vai vähennänkö tappiot seuraavissa laskuissa?
Välillisiä kuluja ei korvata, ainoastaan korkeintaan liittymän kuukausimaksuja. Tällöinkin liittymästä täytyy olla tehtynä vikailmoitus ja todettuna että ongelma johtuu esimerkiksi verkosta. Sinun kannattaakin ottaa yhteyttä matkapuhelinyksikkömme tekniseen asiakaspalveluun esimerkiksi Omilta sivuilta löytyvällä vikalomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kun lankayhteys oli NIIN heikko jotta se piti laittaa pois aivan mahottomien laajakaistamaksujen vuoksi (puhelinlankaa pitkin tullut nopeus pieneni perille NIIN pieneksi ja pätkiväksi ettei sitä oisi pitänyt edes ilmaiseksi), kehotettiin mokkulaan. Nyt kun ei sitten mokkulallakaan saa edes tyydyttävää yhteyttä - niin mikä neuvoksi?

Sellainen paikka kyseessä että sonera on ainoa operaattori jonka gsm-verkko siellä toimii.

Kaikillekko se piti toimiva laajakaistayhteys Suomessa saada jo miltei lain voimalla?

- Eteläinen Keski-Suomi -
Kemmari: Käyttäjätunnuksesi tietoihin jättämälläsi asiakasnumerolla löytyi suurella nopeusluokalla oleva ADSL-liittymä ja saatavuus olisi vieläkin suurempaan ADSL-nopeusluokkaan. Tuliko asiakasnumeroon (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) kirjoitusvirhe vai mistä on kyse?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Niin, kyseessähän on vanhempieni yhteys, eri osoitteessa . . kun eivät vanhemmanpuoleiset ihmiset osaa tänne kirjoitella, ja pätkimisen ja linjan nopeuden vuoksi tuskin jaksaisivatkaan.
Että minun yksityiset tietoni eivät kuuluneet tähän asiaan eivätkä julkisesti kerrottavaksi.

T:Marko
Ohjeet ja vinkit -sivuillamme olevista nettitikun ongelmatilanneohjeista voi olla apua vanhempiesi nettitikkuyhteyden ongelman selvittämiseen.

Jos häiriö ei selviä ohjeen neuvoilla, asian selvittämiseksi voi seuraavaksi olla yhteydessä matkapuhelinyksikkömme vikapalveluun joko viestiketjussa aiemmin mainitun lomakkeen tai 0206 90101 (mpm/pvm) numeron kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Ohjeet ja vinkit -sivuillamme olevista nettitikun ongelmatilanneohjeista voi olla apua vanhempiesi nettitikkuyhteyden ongelman selvittämiseen.
Jos häiriö ei selviä ohjeen neuvoilla, asian selvittämiseksi voi seuraavaksi olla yhteydessä matkapuhelinyksikkömme vikapalveluun joko viestiketjussa aiemmin mainitun lomakkeen tai 0206 90101 (mpm/pvm) numeron kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu



Mikähän sitten eteen kun ei näytä mistään olevan apua?

Odottaa jotta vanhuksista aika jättää ja ongelma "katoaa" kuin itsekseen?
Kemmari kirjoitti:
Mikähän sitten eteen kun ei näytä mistään olevan apua?


Mitä mobiilin Vikapalvelu sanoi ongelmasta ja sen syystä?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kemmari kirjoitti:
Mikähän sitten eteen kun ei näytä mistään olevan apua?

Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Mitä mobiilin Vikapalvelu sanoi ongelmasta ja sen syystä?
T. Tapio - Sonera Asiakaspalvelu


Eli; jokatapauksessa joutuu maksamaan lisää jos toimivaa haluaa.

Tätäkö se oli se "jokaiselle" tasavertainen nopea nettiyhteys ympäri suomen".

Meinaan; yhtään puhelua josta maksamaan joutuu, ei suoriteta kun tiedetään ettei vika ole omissa laitteissa. Niistä rahoja kun ei takaisin saa.

~ onneksi valittaminen on "ilmaista" ~

Vastaa