Moro!
Ostin teiltä ton tuplanetin ja ny tuli semmonen ajatus et otan ton mokkulan sim kortin ja pistän sen ylimääräseen kännykkään ni saan siitä kesäks nettipuhelimen. eli kysymys kuuluu toimiiko tuo sim kortti kännykässä ja maksaako erikseen jotain lisää netissä oleminen ja pystyykö tolla sim kortilla soittaan tai lähettään viestejä ja jos pystyy ni mitä maksaa?
-Pete
Mokkulan sim kortti kännykkään.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.