Skip to main content

Mokkulan sim kortti kännykkään.

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 19 katselukertaa

Moro!

Ostin teiltä ton tuplanetin ja ny tuli semmonen ajatus et otan ton mokkulan sim kortin ja pistän sen ylimääräseen kännykkään ni saan siitä kesäks nettipuhelimen. eli kysymys kuuluu toimiiko tuo sim kortti kännykässä ja maksaako erikseen jotain lisää netissä oleminen ja pystyykö tolla sim kortilla soittaan tai lähettään viestejä ja jos pystyy ni mitä maksaa?

-Pete

1 kommentti

  • May 4, 2012
Moro beetroo2: Voit käyttää nettitikun sim-korttia myös kännykässä, mutta liittymällä ei voi soittaa. Tekstiviestit (0,0796 €/kpl) ja multimediaviestit (0,39€/kpl) sekä netti toimivat. Netin käyttö ei maksa erikseen, vaan se kuluttaa liittymän nettipakettia.