Skip to main content

Mokkulan sim--> puhelimeen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 58 katselukertaa

Kun otan mokkulasta sim-kortin ja laitan sen puhelimeen ja käytän nettiä, onko se eriasia kuin käyttäisin sitä koneella? Eli siis tuleeko laskustani isompi vai pysyykö samana?

1 kommentti

  • April 11, 2011
Hei, Makkex. Voit käyttää nettitikun sim-korttia myös puhelimessasi muodostaaksesi nettiyhteyden. Ja tämä ei vaikuta laskutukseesi, eli lasku pysyy samana.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera