Mokkulan sim--> puhelimeen
Kun otan mokkulasta sim-kortin ja laitan sen puhelimeen ja käytän nettiä, onko se eriasia kuin käyttäisin sitä koneella? Eli siis tuleeko laskustani isompi vai pysyykö samana?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.