Skip to main content

Mokkulan vaihtaminen laajakaistaan

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei,
haluaisin vaihtaa mokkulaliittymäni liikkuvaan laajakaistaan.
Sivuilta jo etsin itselleni sopivan liittymän, mutta kysynkin nyt, mikä on helpoin tapa vaihtaa liittymä?

Kannattaako se liikkuva laajakaista ostaa näiden sivujen kautta ja kun laajakaista saapuu, niin sitten vasta irtisanoa mokkulaliittymä, ettei tarvitse ilman nettiä olla?

5 kommenttia

  • August 12, 2013
Hei tiinaki!

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa mikä on tuon liikkuvan laajakaistan tilanne kohdallasi on, ja miten vaihto kannattaa tehdä. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • August 12, 2013
Hei,
asiakasnumero lisätty.

  • August 16, 2013
Mikähän olisi siis järkevin tapa tehdä tämä vaihto?

  • August 19, 2013
Odottelen edelleen vastausta ensimmäiseen viestiini!!!

  • August 22, 2013
Moikka!

Pahoittelut vastausviiveestä! Asiakasnumeron kohdalla profiilissasi on ainoastaan kaksi numeroa, joten emme pääse vieläkään asiaa katsomaan. Asiakasnumeron pituus on 10 numeroa.
Mutta, jotta päästään asiassa hieman eteenpäin.
Kiinteän laajakaistaliittymän toimitusaika on parista päivästä pariin viikkoon, riippuen tekniikasta. Mokkulan voi irtisanoa 2vkon irtisanomisajalla, jos siinä ei ole määräaikaista sopimusta. Kannattaa sopia irtisanomispäivä esim. kiinteän kaistan kytkentäpäivälle, niin vältyt nettipimennolta.
Jos käytät Facebookia, niin laita meille privaviestiä asian hoitoa varten. Myöskin Myyntipalvelu, maksuttomassa numerossa 0800 133133 autaa mielellään.