Elikkäs ostin tuossa noin 2kk sitten langattoman liittymän 11,90e/kk ja tuli todettua, että en saa sillä ladatuksi edes opintojen edellyttämää konepiirto-ohjelmaa sivuilta joka on n.1.2GB, koska tikku pätkii joskus ja ei anna tiedoston kokonaan latautua(yritetty on sen yli 5 kertaa). Ja muutenkin on ollut hieman ongelmia sen kanssa.
Haluaisin siis kysyä että voiko mokkulan vaihtaa laajakaistaan, koska olen harkinnut 24/1mb ostoa tai sitten jos on mahdollista niin yhdistää oman liikkuvan laajakaistaliittymän tämän "Tupla liittymä"-tarjouksen kanssa jossa olisi 8mb/1mb kiinteä laajakaista mokkulan lisäksi.
Sivu 1 / 1
Aiemmin avattua Liikkuva Laajakaista - liittymää ei valitettavasti saa yhdistettyä Sonera Tupla - tarjoukseen.
Laajakaistan saatavuus ja hinnat osoitteeseesi selviää sivun http://www.sonera.fi/Laajakaista/ osoitehaulla. Voit kysyä voimassa olevista kampanjoista myös Myyntipalvelun maksuttomasta numerosta 0800 133133.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Laajakaistan saatavuus ja hinnat osoitteeseesi selviää sivun http://www.sonera.fi/Laajakaista/ osoitehaulla. Voit kysyä voimassa olevista kampanjoista myös Myyntipalvelun maksuttomasta numerosta 0800 133133.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
matzupan kirjoitti: Elikkäs ostin tuossa noin 2kk sitten langattoman liittymän 11,90e/kk ja tuli todettua, että en saa sillä ladatuksi edes opintojen edellyttämää konepiirto-ohjelmaa sivuilta joka on n.1.2GB, koska tikku pätkii joskus ja ei anna tiedoston kokonaan latautua(yritetty on sen yli 5 kertaa). Ja muutenkin on ollut hieman ongelmia sen kanssa.
Haluaisin siis kysyä että voiko mokkulan vaihtaa laajakaistaan, koska olen harkinnut 24/1mb ostoa tai sitten jos on mahdollista niin yhdistää oman liikkuvan laajakaistaliittymän tämän "Tupla liittymä"-tarjouksen kanssa jossa olisi 8mb/1mb kiinteä laajakaista mokkulan lisäksi.
Kannattanee lähettää reklamaatio asiakaspalvelun yhteyslomakkeella jos liittymä ei toimi luvatulla tavalla eikä tuotetta saada kohtuuajassa korjattua ja jos vika on yhteyden toimittajassa.
Pätkiminen saattaa sisältyä Soneralla toimitussisältöön ja ominaisuuksiin. Siinä tapauksessa Soneran pitäisi ohjeistaa käyttämään tarvittavia lisäohjelmia, jotka paikkaavat pätkivän verkon tuomaa haittaa. Eli lisäohjelman kanssa latausta ei tarvi aloittaa aina alusta vaan joko jatkaa keskeytyneestä kohdin tai muuten varmistaa latauksen onnistumisen!?
Muutoin ei tekniikan vaihto onnistu ilman päällekkäiskuluja jos toimittajan vikaa ei löydy.
Harmi sinänsä ettei Soneran tarjoukset ADSL- tai tuplaliittymän osalta kata koko asiakaskuntaa, sillä jos normaali ADSL kk-maksu on jo huippukallis niin siitä ei enää monopoliasemassa olevan tarvitse antaa mitään määräaikais- tai tuplapakettialennuksia.
79.90eur/kk ADSL yhteydestä ja 12,90eur/kk 0,05/0,05M 3G laajakaistasta olisi vielä kohtuullista jos raha jäisi kotimaahan. Mutta kun ei niin ei..
Katkeilevassa yhteydessä merinen -nimimerkin mainitsemat tiedostojen lataus -apuohjelmat voivat auttaa suurikokoisten tiedostojen lataamisessa.
Jos Liikkuva Laajakaista -liittymässäsi on ollut häiriötä tai pätkimistä, ongelmasta kannattaa kuitenkin olla yhteydessä matkapuhelinpuolemme vikapalveluun 0206 90101 (pvm/mpm, valikko 1: matkapuhelinasiat) ongelman selvittämiseksi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos Liikkuva Laajakaista -liittymässäsi on ollut häiriötä tai pätkimistä, ongelmasta kannattaa kuitenkin olla yhteydessä matkapuhelinpuolemme vikapalveluun 0206 90101 (pvm/mpm, valikko 1: matkapuhelinasiat) ongelman selvittämiseksi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.