Joko en tiedä jotain tai sitten vika ei ole minun :D digiboksi ei käynnisty jos kone on kiinni ? modeemista menee ethernet piuha boxiin mutta konetta käytän langattomasti. Pitääkö koneen olla aina auki kun haluan katsoa tv:tä ? vai auttaako jos vain jätän boxin päälle enkä sammuta sitä...koska olen joka kerta joutunut ottamaan piuhat irti ja laittamaan takaisin kiinni että se dsl yhteys sitten löytyis kun kone käynnistynyt..
-Poke
Motorola boxin DSL yhteys
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.