Skip to main content

Motorola boxin DSL yhteys

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Joko en tiedä jotain tai sitten vika ei ole minun :D digiboksi ei käynnisty jos kone on kiinni ? modeemista menee ethernet piuha boxiin mutta konetta käytän langattomasti. Pitääkö koneen olla aina auki kun haluan katsoa tv:tä ? vai auttaako jos vain jätän boxin päälle enkä sammuta sitä...koska olen joka kerta joutunut ottamaan piuhat irti ja laittamaan takaisin kiinni että se dsl yhteys sitten löytyis kun kone käynnistynyt..

-Poke

2 kommenttia

  • October 25, 2010
Ja nyt itseasiassa meni yhteys ihan vain jostain syystä katki ja sai taas olla repimässä motorolan johtoja ja laittamassa takaisin että suostuu toimimaan...

  • October 27, 2010
Koti TV:n Motorola-boxin pitäisi toimia kunhan se on kytketty ethernet-kaapelilla modeemin ja modeemi on verkossa eli virta päällä ja kaapeli kiinni puhelinpistokkeessa. Sillä ei pitäisi olla vaikutusta onko tietokone päällä vai ei.