Skip to main content

Motorola digiboksi VIP1853 lakkasi toimimasta alle viikossa

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Otimme Sonera Viihteen käyttöön alle viikko sitten. Eilen iltaan asti kaikki toimi moitteettomasti, mutta tänä aamuna digiboksi (Motorola VIP1853) ei enää käynnistynyt. Ja tällä tarkoitan sitä, että virta ei kulje laitteeseen: valo ei pala edes punaisena eikä johdon pistorasiaan laitettavassa "muuntajassa" pala pientä vihreää valoa. Digiboksi oli yön ajaksi sammutettu takana olevasta ON/OFF -painikkeesta.

Kaikki muut sähkölaitteet toimivat normaalisti. Digiboksia on koitettu saada päälle useita eri pistorasioita kokeillen. Ei ole ukkostanu tms. Että mitähän tämä nyt mahtaa olla? Jos digiboksi on jo näin lyhyessä ajassa mennyt rikki, niin ei ole kovin laadukkaat laitteet käytössä!

3 kommenttia

  • September 23, 2013
Hei nelnis

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin saan paremmat tiedot laitteistostasi. Oletko jo ollut vikapalveluun yhteydessä uuden boksin lähetystä varten?

Laitteessasi on mahdollisesti ollut valmistusvika jos näin nopeasti on käytönoton jälkeen hajonnut!

  • September 27, 2013
Hei!

Olisin kyllä lisännyt asiakasnumeron profiiliini, mutta ensimmäistä laskua ei ole vielä tullut enkä löytänyt asiakasnumeroa myöskään sopimuksesta?!

Soitin asiasta vikapalveluun ja meille lähetettiin kokonaan uusi digiboksi. Vikapalvelussa pyydettiin meitä lähettämään vioittunut digiboksi takaisin Soneralle osoitteeseen, jonka sanottiin tulevan uuden digiboksin mukana laatikossa. Mitään osoitetta ei kuitenkaan ollut liitteenä.

Minne vanha digiboksi siis lähetetään? Kiitos.

  • September 27, 2013
Hei nelnis

Osoite pitäisi löytyä pakkauksesta "lähettäjän" kohdalta? Eli ts. jos palauttaisit juuri noutamaasi laitetta takaisin postiin "asiakaspalautuksena" niin postissa ainakin osaavat siitä lähettäjän tiedoista poimia tarvittavat tiedot palautusta varten :)