Skip to main content
Hei

Ollut tuo Digiboxi nyt pariviikkoo jumissa että kun laittaa päälle niin sanoo vaan että No network available ja yks punanen pallo siinä ruudussa?? Mitään johtoja en oo ottanu irti ym. että mikähän tossa nyt on vikana?
Hei Waino,

Varmistathan että olet yhdistänyt digiboxin Thomsonin keltaiseen porttiin.

Ota digiboxista virtajohto irti ja palauta tämän jälkeen Thomsonin tehdasasetukset. Paina reset nappia pohjassa 30 sekunnin ajan. Power valo jää tämän jälkeen palamaan oranssina. Käynnistä Thomson uudelleen ja odota että nettiyhteys toimii jälleen. Kytke digiboxin virtajohto takaisin kiinni.

Tarvittaessa palauta vielä digiboxin tehdasasetukset.

Jos ongelma ei poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
ÖÖ mikä Reset nappi?. Ei tämä toimi vieläkään ja miten voin palauttaa tehdas asetukset jos digiboxista on virtajohto irti?
Hei Waino,

Thomsonin, eli palvelureitittimen reset painike löytyy laitteen kyljestä. Pieni reikä jonka sisällä nappi on. Tätä pitäisi siis painaa pohjassa 30 sekunnin ajan (laitteessa virta päällä). Resetoinnin jälkeen Thomsonin virtavalo jää palamaan oranssina. Käynnistä tämän jälkeen Thomson vielä uudelleen ja odota että nettiyhteys lähtee toimimaan.

Kun netti toimii, niin käynnistä Motorola digiboxi uudelleen käyttämällä siitä virtajohtoa irti. Jos tämä ei auta, niin kokeile vielä resetoida digiboxi.

Motorola digiboxin resetointi:
1. Irroita Motorolan sähköjohto
2. Kytke sähköjohto takaisin ja samanaikaisesti paina toistuvasti kaukosäätimen MENU tai INFO nappia.
3. Esiin tulee sininen valikko. Valitse "SYSTEM" ja paina OK.
4. *Valitse "REMOVE SOFTWARE", paina ok ja valitse sitten yes.
5. Valitse "FACTORY RESET", paina ok ja valitse sitten yes.
6. Navigoi kohtaan "EXIT" ja paina ok.
7. Valitse "EXIT OPTIONS" vaihtoehdoista "REBOOT WITHOUT SAVING" ja paina ok.
Nyt laite käynnistyy uudelleen ja kysyy Viihteen tunnukset.

Mikäli ongelma ei näillä toimenpiteillä ratkea, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Eipä auta nuokaan. Digiboxin ku yrittää resetoida niin on harmaalla nuo vaihtoehdot.
Hei waino,

Ilmoittaako digiboksi yhä No network available ja lataus tökkää johonkin niistä kolmesta ensimmäisestä pallosta? Onko Motorola-digiboksista vedetty suora johto kiinni Thomson-modeemiin ilman mitään välikappaleita?

Jos ongelma kaikkien näiden tarkistusten jälkeenkin vielä jatkuu niin kannattaa olla vikapalveluun nyt yhteydessä soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Joo pysähtyy siihen ekaan palloon jo. On vedetty suoraan ilman mitään välikappaleita.
Hei waino

Kannattaa nyt olla yhteydessä suoraan vikapalveluun.
No nyt sain uuden boxin jja nyt toimii. Pitääkö tuo vanha nyt sitten palauttaaa teille ja tuleeko se nyt maksamaan jotain minulle? Tuli vaan viesti että VOITTE palauttaa vanhan laitteen jne..
Hei waino,

Laite palautetaan meille asiakaspalautuksena, joten siitä ei postikuluja sinulle tule. Pakkaa laite sopivaan laatikkoon ja vie se postiin. Tulihan sinulle viestissä mukana tuo asiakaspalautusosoite.

Voit pakata laitteen esim. samaan laatikkoon jossa uusi tuli sinulle.

Vastaa