Skip to main content

Motorola vip 1003 iptv:n kaukosäädin ei toimi kunnolla

  • December 11, 2014
  • 21 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Hei!
Motorola vip 1003 iptv:n kaukosäädin ei toimi kunnolla. Ei välitä komentoja digiboxille, ja jos välittää niin kaukosäätimen nappuloita pitää painaa todella kovaa. Kaikki mahdolliset korjaus toimenpiteet on tehty, paristot vaihdettu, digiboxi ja reititin käynnistetty uudelleen moneen otteeseen eivät poista ongelmaa.
(kaukosäädin on pohjaväri musta ja nappulat harmaat).
Mitä pitäisi tehdä, olen jo kerran aikaisemmin saanut uuden kaukosäätimen samanlaisen vian takia vieläkö on mahdollista saada uutta tilalle. Onko kyseisissä säätimissä joku vika?
t. Reijo

21 kommenttia

  • January 2, 2014
Hei leivire62,

Laitoin sinulle uuden kaukosäätimen tulemaan! Osa säätimistä ovat olleet hieman herkkiä rikkoontumiselle mutta normaalikäytössä niiden tulisi kestää "normaalisti". Toivottavasti uusi säätimesi kestää pitempään kuin edellinen!

  • January 2, 2014
Kiitos paljon nopeasta vastauksesta ja uuden kaukosäätimen laittamisesta. Meillä se kaukosäädin on kyllä ihan "normaalissa" käytössä, ei ole edes pudonnut koskaan lattialle yms.

  • January 3, 2014
Sama vika täällä. Kaukosäädin lakkasi toimimasta. Pattereissa on virtaa, mutta napit on hengettömät.

  • January 7, 2014
Hei peksi,

Olikos sinulla käytössä hopeisilla vai mustilla näppäimillä varustettu kaukosäädin? Vastaathan tähän niin laitetaan sinulle uusi kaukosäädin tulemaan.

  • January 7, 2014
Marko- kirjoitti:


Olikos sinulla käytössä hopeisilla vai mustilla näppäimillä varustettu kaukosäädin? Vastaathan tähän niin laitetaan sinulle uusi kaukosäädin tulemaan.


Mustat on näppäimet.

Kiitoksia jo etukäteen.

  • January 7, 2014
Heip! Sama ongelma täällä! Pattereissa virtaa mutta kaukosäädin ei toimi.. helisee eli ilmeisesti joku osa sisällä murtunut. Niin joo ja hopeisilla nappuloilla on varustettu tämä kaukosäädin! :)

  • January 8, 2014
Hei nonno,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • January 8, 2014
Hei peksi,

Kaukosäädin laitettu tulemaan.

  • January 8, 2014
Kiitokset ripeästä toiminnasta.

  • January 9, 2014
Jep, lisäsin asiakasnumeron!

  • January 9, 2014
Hei nonno,

Kaukosäädin laitettu matkaan.

  • January 11, 2014
Marko- kirjoitti:
Hei nonno,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.


Olen lisännyt asiakasnumeron!

  • January 13, 2014
Hei nonno,

Kaukosäätimen pitäisi olla postissa tämän viikon aikana. Postista pitäisi tulla ilmoitus kun kaukosäädin on noudettavissa.

  • January 13, 2014
Kiitos! :)

  • January 19, 2014
Hei,
myös minulla Motorola vip1003 kaukosäädin sanoi eilen sopimuksensa lopullisesti irti. Pidemmän aikaa jo temppuillut, mutta nyt ei toimi enää sitä vähääkään. Olisiko mahdollista saada uusi säädin tilalle?

  • January 20, 2014
Hei MeSi

Laitettu sinulle uusi säädin tulemaan!

  • January 20, 2014
Suuri kiitos! :)

  • January 22, 2014
Marko- kirjoitti:
Hei peksi,

Kaukosäädin laitettu tulemaan.


Moi.

Olisin tiedustellut, että kenen toimitettavaksi kaukosäädin on annettu, kun nyt on mennyt 2 viikkoa, eikä kaukosäätimestä ole näkynyt vielä vilaustakaan.

PS. Olis kiva jo vaihtaa kanavaa ;)

  • January 23, 2014
Hei peksi

Nyt on ikävä kyllä käynyt niin ettei säädin ole lähtenyt meiltä ollenkaan :( Laitoin säätimen nyt tulemaan ja sen tulisi saapua kahden arkityöpäivän sisällä!

PS: Onko sinulla käytössäsi iPhone tai Android-älypuhelinta? Voit ladata niihin käyttöön ilmaisen kake-sovelluksen, jolla kanavaa pääsee vaihtamaan!

  • January 23, 2014
Antti- kirjoitti:
Hei peksi

Nyt on ikävä kyllä käynyt niin ettei säädin ole lähtenyt meiltä ollenkaan :( Laitoin säätimen nyt tulemaan ja sen tulisi saapua kahden arkityöpäivän sisällä!


Ja tälle syynä on?

Ei sillä ettenkö saisi kanavaa vaihdettua tuon sovelluksen kauttakin, mutta ei tämä kovin luotettavaa kuvaa anna, kun on jo keretty ilmoittaa, että kapula on lähetetty.

  • January 24, 2014
Hei peksi

Tarkempaa syytä tälle en osaa sanoa mutta näyttäisi siltä ettei tilaus ole mennyt järjestelmän läpi meidän tukkuun asti.