* EDIT: 4.1.2011. Ongelma ratkaistu vaihtamalla Motorola VIP 1903 uuteen samanlaiseen *
Tällaista tietoa olisin itse kaivannut, joten tässä nyt jaettuna palluroita.
Testin vuoksi, kun ei ethernettiä kiinni, eli ei nettiyhteyttä:
vihreä, punainen, reboot
punainen, reboot
tämän jälkeen ei näy mitään
Kun ethernet piuha kiinni (ja netti toimii ihan normaalisti):
vihreä vilkkuu, reboot
vihreä vilkkuu, reboot
vihreä vilkkuu, reboot
punainen vilkkuu -> could not download software...
vihreä vilkkuu, punainen vilkkuu, could not download software..
ja sama digiboksin resetin ja softwaren poiston jälkeen:
keltainen vilkkuu, reboot
keltainen vilkkuu, could not download the system software
Ja ongelmana tässä oli se että Koti-tv palvelua ei ole vielä Soneran puolelta kytketty.
Arvioitu käyttöönottoaika oli eilen (perjantai). Asiakaspalveluun soittamalla sain uuden käyttöönottoarvion (tiistai). Muuttuneesta arvioidusta päivästä olsi ollut kiva saada tietoa. Olisi säästänyt muutamien tuntien säädön.
Jää ainakin aikaa säätää odotellessa Thomsonin porttiohjaukset ja muut säädöt. DMZ olis helpottanut elämää..
Motorola VIP 1903 boottailee ennen sisäänkirjautumista
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.