Skip to main content

Motorola VIP 1903 värimääritys, Ycbcr vai RGB?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Käyttääkö Motorola 1903-boksi Ycbcr- vai RGB-värimäärittelyä kun se on kytketty HDMI:llä televisioon?

Mikäli käyttää RGB-värimääritteltyä, onko kyseessä limited(16-255) vai täysi (0-255)?

Vastauksista kiittäen,
Rkvlio

5 kommenttia

  • October 19, 2011
Laitoin tästä kysymystä eteenpäin, laitan tänne tiedon kun saan vastauksen.

  • October 21, 2011
Vastaus tuli, käytössä on Ycbcr -värimäärittely.

  • October 21, 2011
Selvä juttu. Kiitos vastauksesta ja hyvää syksynjatkoa. :-)

  • October 27, 2011
Onko käytettävä väriavaruus BT.709 tai BT.601 ?

  • October 31, 2011
WillKane kirjoitti:
Onko käytettävä väriavaruus BT.709 tai BT.601 ?


Tarkistetaan, pistin kysymyksen eteenpäin. Laitan tänne tiedon kun saan vastauksen.