Käyttääkö Motorola 1903-boksi Ycbcr- vai RGB-värimäärittelyä kun se on kytketty HDMI:llä televisioon?
Mikäli käyttää RGB-värimääritteltyä, onko kyseessä limited(16-255) vai täysi (0-255)?
Vastauksista kiittäen,
Rkvlio
Motorola VIP 1903 värimääritys, Ycbcr vai RGB?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.