Skip to main content

motorola vip 1963 / kanavan tallennus ja toisen katsominen

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 0 katselukertaa

onko se niin, että toi boxi tallentaa vain yhtä kanavaa kerralla, eikä muita kanavia voi katella samaan aikaa??

8 kommenttia

  • January 6, 2011
joo yhtä tallentaa,ja muita ei voi katsoa.

  • January 6, 2011
ihan syvältä.... mitä hyöyä on sellaisesta tallentavasta boxista jossa ei voi tallentaa ja katsoa kanavia samaan aikaan..
HÖ!

  • January 7, 2011
Faktaa:
- voi tallentaa yhtä kanavaa kerrallaan ja samalla katsoa toista kanavaa. Toisessa katsottavassa kanavassa voi olla lisäksi ajansiirto päällä.

  • January 11, 2011
ninnuska71 kirjoitti:
onko se niin, että toi boxi tallentaa vain yhtä kanavaa kerralla, eikä muita kanavia voi katella samaan aikaa??


Riippuu onko Koti TV ADSL- vai Laajakaista Extra - liittymässä. ADSL-liitymässä Koti TV voi ottaa vastaan vain yhden kanavan kerrallaan. Kun Motorola VIP1963 tallentaa tallentaa yhtä kanavaa ja näyttää toista, se vaatii tuplasti* kaistaa yhden kanavan vastaanottamiseen verrattuna. Laajakaistaliittymän päällä toimiva IPTV poikkeaa tässä suhteessa suuresti antenni- tai kaapeliverkon vastaanottotekniikasta.

Toisen kanavan katsomiseen voi käyttää television tai toisen digiboxin vastaanotinta eli katsoa muuta ohjelmaa antenni- tai kaapeliverkon kautta.

*riippuen kanavien käyttämästä kaistanleveydestä

  • September 3, 2011
Tuohan nyt suoranaista kusetusta. Laitteen tiedoissa kuitenkin kerrotaan että voit nauhoittaa yhtä ja katsoa toista, eikä mitään muuta mainita. Eihän nykypäivänä tuollaisesta ole mitään hyötyä! Todella pettynyt olen tähän "tallentavaan" boksiin...

  • September 3, 2011
"Tämä tarkoittaa, että voit tallentaa kerrallaan yhtä ohjelmaa ja katsoa toista. "

Tuo siis suoraan laitteen tiedoista eikä mitään erikoismainintaa vaatimuksista.

  • September 3, 2011
Ehdottaisin (minullakin 24/1 adsl), että halutessaan ei-extran omaava voisi "omalla vastuullaan, tökkiikö" saada auki tallennuksen rinnalla toisen kanavan katsomisen. Onkohan tuo ominaisuus boksin firmwaressa vai soneran päässä joku raksi asetuksissa. Minulla kaista kumminkin riittää digiboksin sd -kanavan lisäksi tietokoneella 2 muun sd -kanavan katsomiseen vlc:llä.

  • September 8, 2011
Koti-tv:n parannusehdotukset kannattaa jättää allaolevaan ketjuun:

http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=67&t=6568