Skip to main content
Hei,

Otsikon mukaisella kombinaatiolla saan kahden päivän yrittämisen jälkeen tv:ssä näkymään vain joko error 2:n (could not download...) tai error 4:n (could not start). Lisäksi eri troubleshootingit tarjoaa ratkaisuksi vain johtojen tarkistamista ja laitteiden uudelleen käynnistämistä. En ole idiootti, osaan kytkeä LAN-piuhan kiinni ja bootata koneet.

Pakettia on yritetty saada toimimaan scart-piuhalla ja HDMI-piuhalla, ja kaikki johdot on vaihdettu kertaalleen ja osa kahdesti. Digiboksiin on tehty tehdasasetusten palautus ja intenot on kaikki resetoitu useamman kerran. Koko olohuone on täynnä isompaa ja pienempää pahvilaatikkoa, sekalaisia johtoja ja muovipusseja.

Kämppä on sen mallinen, että on mahdotonta kytkeä digiboksia kaapelilla nettiin, ellei vedä kahdeksan metrin ilmajohtoa eteisaulasta olohuoneen nurkkaan tai vaihtoehtoisesti nosta televisiota kolmen metrin korkeuteen eteiseen, eikä kumpikaan näistä oikein vaikuta tarkoituksenmukaiselta ratkaisulta.

Kysynkin siis, että miten saan irtisanottua meneillään olevan kahden vuoden määräaikaisen sopimuksen?

EDIT: motorolan Boxi on nyt pieninä palasina muovipussissa; mihin palautan sen? Itse en vapaaehtoisesti yhtään motorola -merkkistä laitetta hankkisi, mutta ilmeisesti halvin tarjous on voittanut...?
Hei Timppa_P,

Vieläkö Viihteen kanssa on ongelmaa vai onko asia jo selvinnyt?

Lisäisitkö tietoihisi asiakasnumerosi, niin voisimme koittaa tilannetta selvittää. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Vakioasennus vika inteno ZAP100 purkit väärin päin.
Kokemusta on AP purkki modeemiin (päätelaite) ja toinen Client Digipoksiin (IPTV Set top box).

Vastaa