Vikailmoitus asiasta on tehty mutta mitään ei ole kuulunut.
Joitain topicceja on ollut samasta aiheesta mutta suoraa vastausta ei ole niistä löytynyt.
Eli erästä muuta käyttäjää lainatakseni:
"ensimmäinen keltainen pallo vilkkuu keltaisena, vilahtaa välillä vihreänä ja lopuksi 2 vihreätä ja 1 punainen pallo ja laite boottaa itsensä. Tämä toistuu niin kauan kun jaksaa tuijotella."
Reititin Thomson TG784
Sivu 1 / 1
Itselläni oli sama ongelma kun käytin Kotitv:n mukana toimitettua Thomson reitintä. Soittelin Soneralle, josta noin puolentoista tunnin päästä sain jonkun langoille. Neuvoivat kokeilemaan ilman Thomsonia eli Motorolan ethernetkaapeli suoraan huoneistosta pois vievään ethernet reikään. Tämä ei tietenkään auta jos olet adsl:n päässä, mutta itse pääsin tällä konstilla eteenpäin, koska täällä on ethernet-liitäntä huoneistossa eikä adsl:ää.
Seuraavaksi kuvailemasi pallurat muuttuivat vihreäksi ja pääsin kirjoittamaan käyttäjätunnuksen ja salasanan. Sitten homma jämähti seuraavaan kohtaan:
Kirjaudutaan sisään, hetkinen...
Ladataan vaihetta 1/2: 100%
Jonka jälkeen vilahtaa valkoinen ruutu ja sama toistuu niin kauan kuin jaksaa odottaa. Yritin myös buutata motorolaa, mutta eipä tuo vaikuttanut mihinkään. Lataili softia uudestaan, ei vaatinut uudelleen käyttäjätunnusta ja salasanaa, mutta jämähtää aina samaan kohtaan sykliseen.
Kaksi ihmetyksen kohdetta johon Sonera voisi vastailla...
1) Miksi annetaan asiakkaalle kotitv:n toimituksen yhteydessä reititin, millä kotitv ei toimi suoraan?
2) Miten saan palvelun toimimaan?
Ystävällisin terveisin, Asiakas
Seuraavaksi kuvailemasi pallurat muuttuivat vihreäksi ja pääsin kirjoittamaan käyttäjätunnuksen ja salasanan. Sitten homma jämähti seuraavaan kohtaan:
Kirjaudutaan sisään, hetkinen...
Ladataan vaihetta 1/2: 100%
Jonka jälkeen vilahtaa valkoinen ruutu ja sama toistuu niin kauan kuin jaksaa odottaa. Yritin myös buutata motorolaa, mutta eipä tuo vaikuttanut mihinkään. Lataili softia uudestaan, ei vaatinut uudelleen käyttäjätunnusta ja salasanaa, mutta jämähtää aina samaan kohtaan sykliseen.
Kaksi ihmetyksen kohdetta johon Sonera voisi vastailla...
1) Miksi annetaan asiakkaalle kotitv:n toimituksen yhteydessä reititin, millä kotitv ei toimi suoraan?
2) Miten saan palvelun toimimaan?
Ystävällisin terveisin, Asiakas
JusaOk kirjoitti: Vikailmoitus asiasta on tehty mutta mitään ei ole kuulunut.
Vikailmoituksesi käsittely on kesken.
r2r2r2 kirjoitti: Kaksi ihmetyksen kohdetta johon Sonera voisi vastailla...
1) Miksi annetaan asiakkaalle kotitv:n toimituksen yhteydessä reititin, millä kotitv ei toimi suoraan?
2) Miten saan palvelun toimimaan?
1. Koti TV:n laajempi versio (myös peruskanavat ja HD-kanavat) toimii vain palvelun mukana toimitettavan Thomson TG784 - palvelureitittimen kautta. Motorola-digiboxi kytketään kaapelilla yhteen palvelureitittimen neljästä ethernet-liittimestä. Laitteen WLAN-tukiaseman kautta ei Koti TV toimi.
En tiedä miksi Koti TV:tä on neuvottu testaamaan ilman palvelureititintä.
2. Ellei Koti TV edelleenkään toimi, ota yhteyttä Vikapalveluun 0206 90101. Sonera TV - asioita koskevat puhelut menevät Vikapalvelun linjaan eli ensimmäistä vianrajausta ei tehdä automaatin avulla. Vain Vikapalvelu voi tarkistaa onko Koti TV:n asetukset kunnossa verkon puolella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Yli 2 viikkoa kulunut, eikä mitään tapahtunut. (Vikailmoitus tehty 17.8.)
Pitkään on korjauksessa mennyt. Laitoin tästä asiasta palautetta eteenpäin.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hei löytyikö ratkaisua????
mulla sama ongelma. Ei paljon tilattu TV palvelu auta
//////
Kirjaudutaan sisään, hetkinen...
Ladataan vaihetta 1/2: 100%
Jonka jälkeen vilahtaa valkoinen ruutu ja sama toistuu niin kauan kuin jaksaa odottaa. Yritin myös buutata motorolaa, mutta eipä tuo vaikuttanut mihinkään. Lataili softia uudestaan, ei vaatinut uudelleen käyttäjätunnusta ja salasanaa, mutta jämähtää aina samaan kohtaan sykliseen
////
mulla sama ongelma. Ei paljon tilattu TV palvelu auta
//////
Kirjaudutaan sisään, hetkinen...
Ladataan vaihetta 1/2: 100%
Jonka jälkeen vilahtaa valkoinen ruutu ja sama toistuu niin kauan kuin jaksaa odottaa. Yritin myös buutata motorolaa, mutta eipä tuo vaikuttanut mihinkään. Lataili softia uudestaan, ei vaatinut uudelleen käyttäjätunnusta ja salasanaa, mutta jämähtää aina samaan kohtaan sykliseen
////
jopehkon: Motorola IPTV-digiboxin resetointia kannattaisi kokeilla. Toimenpide on neuvottu Ohjeet ja vinkit - sivuston artikkelissa Sonera Koti TV:n ongelmatilanteet ja ohje alkaa otsikon Digiboksin resetoiminen alapuolelta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.