Ongelmana lähinnä tuli pätkiminen ensin.. kaikkea kokeiltiin ja sitten vaihdoin ihan piruuttani 720dpi:stä 1080dpi:ksi niin loppui tuo pätkiminen.. tosiaan 720 dpi:llä pitäis yhtä hyvin toimia kans.
Nyt ongelmana on se, että kanavan vaihto toiselle kestää noin 5-10 sekunttia. Kaikki mahdollinen on tehty.
10 sekunniksi otin pois tuon virtapiuhan. boottasin boxin ja resetoisin kaikki asetukset. PAL asetukset on oikein yms.. kaikki mahdollinen kokeiltu.. Vikapalvelusta eivät löytäneet mitään vikaa eli uskoisin, että Digiboxi on sanomassa sopimuksensa irti.. Miten tässä tilanteessa on suositeltavaa toimia?
Motorola VIP1963
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.