Skip to main content

MS-sovelluksen käyttö

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Mikä tällä hetkellä sovelluksessa hämmentää, mikä ilahduttaa?

4 kommenttia

  • March 5, 2012
Kaipaisin ohjelmaan mahdollisuutta käyttää muitakin eri palveluita, Omien sivujen tyyliin.

  • March 5, 2012
Useamman liittymän hallinta/seuranta (numeroa vaihtamalla) pitäisi löytyä ehdottomasti. Tallennus ominaisuus ym. palvelut WP puhelimiin nopsaan. Minun Sonera myös muille tableteille käyväksi ja tallenteiden katselu myös sitä kautta.

  • March 6, 2012
Uutta -sivu ei ymmärrä, että viestit on jo luettu vaan näyttää joka kerta uusia viestejä kaikista.

Yritysliittymä -käyttäjänä toivoisin Poissaolotiedotteen hallintaa. Nykyisellään tiedotteen hallinnoiminen Omilla Sivuilla ei ole mahdollista mobiiliversiolla ja täysversion käyttäminen puhelimella on vähän haasteellista. Siis ainakaan Androirilla tätä ei ole...
Aiemmin wapilla sai kiinni, joskin paljolti "ohuempana" versiona kuin koneella.

  • March 6, 2012
jukkahi kirjoitti:
Useamman liittymän hallinta/seuranta (numeroa vaihtamalla) pitäisi löytyä ehdottomasti. Tallennus ominaisuus ym. palvelut WP puhelimiin nopsaan. Minun Sonera myös muille tableteille käyväksi ja tallenteiden katselu myös sitä kautta.


Samaa mieltä. Itselläni on 3 liittymää joiden kaikkien tietoja haluaisin päästä tutkimaan ihan kuten oma sonera palvelussa netissä. Myöskin puheluerottelut yms olisi kiva päästä katsomaan MS-sovelluksesta. Nyt näkee vain että puhelut 4,32€ muttei sen tarkemmin.