Mistähän johtuu, kun laitettuani tämän "mokkulan" niin en voi käyttää meseä? ADSL:n kanssa ongelmaa ei ollut. Sisäänkirjautuminen onnistuu ihan normaalisti mutta yhteys katkeaa palveluun 1-5 sekunnin kuluessa joka kerta. Mainittakoon että Skypen kanssa vastaavia ongelmia ei ole ja kaikki toimii muuten ihan OK. Käyttis on XP ja kaikki päivitykset on asennettu niin meseen kuin käyttikseenkin
t: Sami
MSN Messenger ei pysy päällä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.