Skip to main content

mssenger ei toimi

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

eli meseen kirjautuu sisään mutta näkyy muille punaisella??ja kyseessä liikkuva laajakaista..
-Onko apua saatavana missä mättää...
kyseessä Huavei ja 512 mb nopeus

3 kommenttia

  • October 5, 2009
Kirjaudu sisään messengeriin ja tarkista mikä tila on päällä.
Oman messenger nimimerkin perästä aukeaa valikko mistä voi valita eri tiloja.
Esim. jos on varattu tila niin näyttää punaiselta muille... valitse tilaksi "käytettävissä"(online).

  • October 6, 2009
siis mese toimii niin että pääsee sisään ja itse on vihreänä mutta muille ei näy ..eli onko jokin jippo vielä..Ongelma on se että tää ongelma EI ole muissa koneissa mutta kun käyttää tätä uutta liikkuvaa laajakaistaa niin sillon ongelma esiintyy heti..??eli onko tässä nettitikussa ongelma???
Mihin sitä kannattaisi ilmoittaa..

  • October 7, 2009
Jos kytket saman tietokoneen jossa ongelma esiintyy toiseen internetyhteyteen (esim. kiinteään laajakaistaan Liikkuvan Laajakaistan sijaan), toimiiko silloin saman tietokoneen messenger normaalisti?


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu